About[NL]

Claire van der Hall begon in 2010 met Claire PR. Claire PR houdt zich bezig met communicatie en PR strategieën in het nachtleven, in de culturele sector en voor festivals en evenementen. Claire PR heeft publiciteitscampagnes opgezet voor diverse festivals, zoals The Flying Dutch, REC, Atlas Electronic (Marrakesh), Buiten Westen, Wild und Frei, Amsterdam Live On Stage, Lost in a Moment, I Love Techno (België) en was betrokken bij de eerste drie edities van Magneet Festival.

Claire PR werkte tevens voor Sugarfactory en voor de verschillende evenementen georganiseerd door Ruigoord. In 2014 was ze verantwoordelijk voor de social media uitingen van evenementen van UDC Events. Claire van der Hall heeft door werkzaamheden bij Amsterdam Dance Event, Muzikantendag, Eurosonic Noorderslag en Vinylized een groot netwerk opgebouwd in de Nederlandse muziekscène en pers.

Doordat Claire PR zich full time professioneel bezig houdt met communicatie en pr strategieën voor haar klanten, blijft haar netwerk in de pers geüpdate en groeit deze per project door. Doordat er al is geïnvesteerd in media relaties, hebben andere klanten hier profijt van.

Claire PR heeft een netwerk in lifestyle en uitgaansmedia. Haar eigen journalistieke achtergrond maakt ze ter gelde door persberichten te schrijven en deze desgewenst per medium van nieuwshaakje te voorzien.

Claire PR stelt ook social media strategieën ten behoeve van evenementen op en geeft contentplannen voor social media invulling.